duminică, 29 iulie 2012

Minti tinere, folositi-va si decideti singure sa veniti la vot astazi!

Am fost sa votez pe la ora 9.In fata mea urca cu greutate scarile un barbat de vreo 70 de ani,sprijinindu-se in doua carje, ajutat de sotia lui, care, vazandu-ma mai sprintena, a vrut sa il atentioneze sa ma lase sa trec.I-am spus ca nu e nevoie sa faca asta, voi astepta.Dar,am simtit nevoia sa le spun ca imi scot palaria in fata unui om care, desi chinuit, vine la vot.Stiti ce mi-a raspuns? Cei tineri si in putere care nu vor sa vina la vot o fac impotriva lor insile.Ei vor plati datoriile.Ei isi amaneteaza viata pentru a plati datoriile facute de sistemul Basescu.Eu nu mai am o mare problema de viitor.

Si nu e , oare, chiar asa? Si nu e nevoie, oare, ca cei mai tineri sa-si foloseasca propria minte pentru a decide daca a ramane acasa, conform indemnului presedintelui suspendat, e un lucru bun pentru ei?

Referendumul de astazi nu e numai o judecata a lui Traian Basescu,iar decizia pe care suprema instanta a poporului roman o va lua nu va avea consecinte numai asupra situatiei unui om.Ci este o incercare pentru noi toti, dar mai ales pentru mintile tinere.Acestora ma adresez:folositi-va,functionati si decideti VOI! Aveti tot timpul pana la orele 11 din noapte.

Niciun comentariu: