miercuri, 10 februarie 2010

Doctorul Iarna

Am fost in Bucuresti cateva zile.Planificasem o sedere de trei zile,dar a inceput viscolul si nu am mai plecat, apoi s-a ivit o noua obligatie si am mai ramas, de vreme ce tot eram aici.Am iesit pe strazi si, pe langa faptul ca mi-am spus ca bucurestenii sunt fericiti ca au partii de ski fond la dispozitie( pe ici, pe colo), dar sigur ,pot sa se antreneze pentru cursa cu obstacole,am admirat muntii de zapada din curtea ministerului agriculturii( cred ca erau si ceva masini sub ei), am facut poze cu mocirla inzapezita de langa cladirea guvernului, am constatat si ceva rarissim: circulatia rutiera fara clacsoane,fara manele la maxim, o liniste normala care tiuia in urechile unui om obisnuit cu "normalitatea" bucuresteana din acest domeniu. Bucurestiul este un oras super-stresant,chiar pentru un bucurestean,dar pentru un provincial..Dar eu, ca tot romanul optimist si care numai de razboi ori boala se teme(sanatate sa fie, ca restul..), am binecuvantat pe doctorul Iarna, care a calmat, fie si pentru o zi, mentalul unor traficanti rutieri din capitala.

Niciun comentariu: