luni, 22 iunie 2009

Apel la Mos Craciun

Un documentar simpatic despre o localitate in Laponia,acolo unde unicul oficiu postal este deservit de functionari purtand uniforma lui Mos Craciun,pentru ca acolo locuieste oficial, acesta.Sefa"elfilor" arata sacii fara numar cu scrisori pe care copiii din toata lumea le trimit Mosului, si subliniaza ca exista un record al celei mai lungi scrisori primite acolo, si care vine, surpriza, din Romania.Camera de filmat se apropie si vad cateva randuri din scrisoare.Scrie cam asa:"si te mai rog Mosule sa nu-i mai lasi pe oameni sa taie paduri".

Am avut o reactie de nedescris vazand aceste cuvinte.Reporterul nu le-a comentat,dar eu nu pot sa nu o fac si sa il rog pe Mos sa indeplineasca dorinta copilului roman.Si toate celelalte dorinte, pentru ca erau mai multe, cu siguranta.

Dar lectia cea mai importanta pentru mine este semnalul de alarma tras de un copil:"vedem ce faceti cu natura,nu putem sa va oprim, deocamdata,dar actionam,totusi!Mos Craciun sa va judece!"

Un comentariu:

Bibliotecaru spunea...

:)
Îmi aduc aminte de acea scrisoare...
Avea parcă un hectar jumătate şi era expresia contribuţiei a peste 2000 de elevi, aproximativ 7,5 metri pătraţi pentru fiecare copil.
Îmi amintesc pentru că mă gândeam că românul are foarte multe dorinţe. Cu ce ar putea umple un copil 7,5 metri pătraţi de dorinţe? Mie mi-ar fi îndeajuns un format A6...