miercuri, 13 mai 2009

Raspuns pentru "profulgrevist"

Pacat ca am ajuns sa nu mai vedem in jurul nostru decat rea intentie,sa nu mai auzim decat aberatii si vorbe goale...Am facut cu totala buna credinta un comentariu,pe care il mentin.Cred in drepturile omului, inclusiv in cel la greva,stiu ca oamenii apeleaza la un asemenea gest in cazuri extreme,dar mai stiu ca, atunci cand copiii sunt afectati,ar trebui sa existe mai multa grija in luarea unor asemenea masuri.
Va multumesc pentru comentariu,asta demonstreaza ca va pasa de consecintele unei asemenea greve, ceea ce va onoreaza.
Vreau sa mai spun doar ca imi iubesc si pretuiesc profesorii si pe oriunde m-au purtat pasii am declarat cu mandrie ca sunt un produs al scolii romanesti.De aceea imi doresc ca profesorilor sa le fie bine.Si elevilor.Va rog sa reveniti,grevist sau nu.

Niciun comentariu: